ЛЕСНА МЕШАВИНА
Напишано од 8ka Среда, 30 Јуни 2010 20:54
Ова е мешавина лесна за подготовка, која може да се сервира врз претходно подготвен бунгур, ориз, пире или шпагети.
За подготовка на 4 оброци, потребно е:
- 300 грама варен и исцеден грав;
- 300 грама смрзната мешавина од зеленчук;
- ¼ чаша соја сос.
Се загрева гравот во вог тава, а потоа се додава и зеленчукот. Се зачинува по желба.
Нутрициска вредност за еден оброк е:
Калории: 163
Масти: 1,4
Заситени масти: 0,2 гр.
Калории од масти: 7,8 гр.
Холестерол: 0 мгр.
Протеини: 10,6 гр.
Јаглехидрати: 29,2 гр.
Шеќери: 2,8 гр.
Фибер: 7,5 гр.
Натриум: 1406 мгр.
Калциум: 96 мгр.
Железо: 4,1 мгр.
Витамин Ц: 42,2 мгр.
Бета каротен: 543 мкгр.
Витамин Е: 1,7 мгр.
ВИТАМИН „Д“ ТАБЛЕТИТЕ НЕ ПОМАГААТ КАКО ПРИРОДАТА
Напишано од Д-р Јадранка Бибан Среда, 30 Јуни 2010 20:49
Според пораките кои секојдневно ги добиваме преку рекламите за млеко, маргарини и други производи, можеме да заклучиме дека прехранбената индустрија е „сериозно загрижена“ за недостатокот на витаминот Д кај потрошувачите, па затоа се труди нејзините производи да ги збогати со што повеќе витамин Д. Ако погледне ме во истражувачките факти, навистина тие говорат дека во светот постојат подрачја каде и до 40% од населението има недостаток од витамин Д. Шкотските доктори излегоа со податок дека само кај 2% од населението има доволни количини на витамин Д во организмот, а кај 47% од населението има силен недостаток од витамин Д.
Но, податоците се едно, а искористувањето на податоците е сосема друга работа. Така, ако информациите укажуваат на недоволно количество на витамин Д во организмот на луѓето, тоа не е оправдување витаминот Д да се надокнадува на несоодветен начин. Според авторите на истражувачката студија која беше публикувана на 2 март 2010 година, во „Аналс оф интернал медисин“ („Annals of Internal Medicine“), и покрај користењето на суплементи од витамин Д кај населението кое е дефицитарно со овој витамин, се верува дека недостатокот од витамин Д не може да се замени во доволна мерка со витамински суплементи, па тој сè уште недостасува кај поголемиот број на пациенти ...ГЕНЕТСКИ МОДИФИЦИРАНАТА ХРАНА ЗНАЧИ ОТРОВ ВО СЕКОЈ ЗАЛАК
Напишано од Д-р Јадранка Бибан Среда, 30 Јуни 2010 20:44
Џефри Смит, авторот на делото „Семе на Измамата“, зборува за големата опасност од генетски модифицираната храна по здравјето на луѓето и по здравјето на целата планета. И во својата втора книга „Генетски рулет: документирани ризици по здравјето од генетски модифицираната храна“, дава опсежни податоци кои зборуваат за тоа дека овој вид на храна не смее никогаш да биде произведуван.
Џефри Смит е извршен директор на Институтот за одговорна технологија, кој води активна кампања за правилна исхрана во Америка, чии главни поенти се едукација и поттик на населението да ја одбиваат ГМО храната...
Дали знаете што значи да се јаде генетски модифицирана храна? Можеби многумина не ги интересира потеклото на храната... можеби е важен само добриот вкус и ништо повеќе. Проверете дали претходниов месец имате купено и консумирано храна која е генетски модифицирана. Да видиме како ќе се чувствувате ако знаете неколку работи за генетски модифицираната храна, за кои порано не сте се интересирале ...ОРИЗОВ ПУДИНГ
Напишано од Д-р Јадранка Бибан Четврток, 10 Јуни 2010 21:24
За подготовка на 6 оброци, потребно е:
- 2 чаши варен кафеав ориз;
- 1 ½ чаша оризово млеко со ванила;
- 3 лажици суво грозје;
- 2 лажици јаворов сируп;
- 1 лажичка ванила;
- ¼ лажичка цимет.
Во средно голем сад се комбинираат сите состојки и се загреваат полека. Се варат непокриени, со повремено мешање, околу 20 минути. Се сервира ладно или топло...
ЛЕСНИ ПАРИ СО ТЕШКИ ПОСЛЕДИЦИ
Напишано од Д-р Јадранка Бибан Четврток, 10 Јуни 2010 20:41
Навиките во исхраната се создаваат уште во детството. Јас во неколку наврати пишував за тоа дека дури и начинот на исхрана на бремената жена е многу важен за создавање на навиките во исхраната на идното дете. Тоа е и научно докажано и потврдено со секојдневната практика.
Во неколку наврати, исто така, пишував за лесната и брза заработка кон која се стремат бизнисмените, во општеството кое слободно може да се нарече „општество на казино профитери“. Самиот израз „казино“ значи дека се работи за општество во кое сè се гледа како коцка. Важно е само брзо да се заработи, да се направат големи пари, без разлика на последиците од тоа...
Повод за да се обратам на оваа тема беше еден мал исечок од една детска емисија, која сосема случајно „ја фатив“ и која се емитуваше на еден национален ТВ-канал. Името на емисијата и името на телевизијата нема да ги споменам, не затоа што сакам да ги заштитам, туку затоа што вакви емисии можат да се видат на скоро сите наши ТВ канали, па затоа ова нека биде порака до сите нив, но и порака до сите оние кои гледале, а кои имаат моќ да реагираат на тоа, но сепак одлучиле да молчат, дека доколку ваквата практика се толерира и се дозволува да продолжи, последиците ќе ги сносиме сите ние...Повеќе Артикли...
Страница 1 од 76





